Türk filmlərindən seçmə mənalı sitatlar | Film replikaları

Hani böyle karanlık bir gecede bir yokuş inerken bir köşeyi dönersin, deniz çıkar ya karşına. Sonra o denizde bir gemi belirir. Şıkır şıkır ışıklarla gelip geçer. Sen sevinirsin, hiç nedensiz. Seni tanıdığımdan beri hep bir gemi geçiyor içimden.

– Çemberimde Gül Oya

Dünyada gördüğüm en güzel gözler seninkiler. Seninle evlencem ben.
– Hayat Şarkısı

Dünyadaki herkesin parmak izinin farklı olması kimsenin sana benim gibi dokunamayacağının kanıtıdır.
–Poyraz Karayel

Türk filmlərindən seçmə mənalı sitatlar | Film replikaları

Türk filmlərindən seçmə mənalı sitatlar | Film replikaları

Sakın tek bir kelime daha edeyim deme! Niye biliyor musun? Çünkü inanırım.
– Ezel

İnsan duygularını saklayınca karşısındakine dürüst olmuyor gibi geliyor bana. Bir yerde kendini saklamak, hoşlandığını söyleyememek, her şeyi kendi içinde yaşamak… Bu bir yük...
– Kuzey Güney

Kimimiz inzivaya çekilmek için uzaklara gideriz..Kimimiz kendi içimize.
– Hatırla Sevgili

Atalarımızın destanlarını masal mı sandın!Onlar bebek uyutmak için değil adam uyandırmak içindir.
– Diriliş Ertuğrul

Türk filmlərindən seçmə mənalı sitatlar | Film replikaları

İnsan insana yük değil! Bu can bu bedene mülk değil!
–Kafes

Azdan çok, çokdan çok gider.
– Kurtlar Vadisi

Ben masal gibiydim. Bir vardım bir yoktum. Çünkü çocuktum. Büyükler beni görmek isterlerse var olurdum. Görmek istemezlerse yok. Ama yanılıyorlardı. Ben hep vardım. En çok da beni yok sandıkları zamanlarda vardım. Hepsi birbirlerini birbirlerine göründükleri kadar biliyorlar tanıyorlardı. Oysa benim yanımda bütün maskeleri düşüyordu. Çünkü ben çocuktum. Yoktum. Onları en gerçek halleriyle çizdim aklımın defterine. Ben büyüdükçe onlar masal oldu içimde.
– Öyle Bir Geçer Zaman Ki

Her şeyin bir bedeli var bu hayatta. Büyük hırsların bedeli, büyük kayıplar. Büyük sevdaların bedeli, büyük yangınlar. Küçük hesaplarınki, büyük yanılgılar. Ama en çok mutluluğun bedeli var. İster önceden öde, ister sonradan.
– Suskunlar

 Allah dua eden kullarına üç şekilde cevap verir. Evet der istediğini verir, hayır der daha iyisini verir, bekle der en iyisini verir…
–Sen Anlat Karadeniz



Sıfır bir değer değildir. bir sayı bile degildir...ancak başka bir sayının yanına gelince değer yaratır. tıpkı sevda gibi. (Haydar)
– 7 Numara

 

0 şərh